Mums by Sandra är namnet på mitt "hemkonditori". Jag bakar på beställning olika sorters kakor och små bakverk i mitt hemkök som är godkänt för tillverkning av kakor. Alla arbeten är unika handarbeten som jag skräddarsyr enligt kundernas önskemål. Jag gör även catering för både små och större fester och sköter om serveringen! Vill du beställa något av mig, ta gärna kontakt med mig på numret 0405737318 eller via e-mail, sandra.ekholm@elisanet.fi, Mums by Sandran suomenkieliset sivut www.facebook.com/mumsbysandra

15.1.14

Chokladbrownies med kola

Vansinnigt goda brownies. Jag testade receptet för en tid sen och blev beroende direkt och har lagat det nu några gånger. Chokladsmeten innehåller mycket kakao och vitchoklad och salta cashewnötter som ger en underbar saltig smak. När jag lagade kinuskikaka blev det kinuskisås över och då prövade jag att sätta det på brownisarna och den smälte perfekt ihop med chokladen. Brownisarna är dessutom bra för de blir ju bara bättre ju längre de förvaras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar