Mums by Sandra är namnet på mitt "hemkonditori". Jag bakar på beställning olika sorters kakor och små bakverk i mitt hemkök som är godkänt för tillverkning av kakor. Alla arbeten är unika handarbeten som jag skräddarsyr enligt kundernas önskemål. Jag gör även catering för både små och större fester och sköter om serveringen! Vill du beställa något av mig, ta gärna kontakt med mig på numret 0405737318 eller via e-mail, sandra.ekholm@elisanet.fi, Mums by Sandran suomenkieliset sivut www.facebook.com/mumsbysandra

19.2.18

Kom med på dekorationskurs till Confetti!

Tervetuloa koristelukurssille! Välkommen på dekorationskurs!
PERUSKURSSI
ti 13.3.2018 klo 18.15-20.15
Kurssilla käydään yleisesti läpi muotoilu- ja sokerimassan käyttöä kuorruttamisessa, erilaisia työvälineitä käyttäen, sekä sen värjäämistä.
Samalla tutustumme painomuoteilla tehtäviin kukkakoristeisiin ja kakunpäällystämiseen massalla.
Kurssin vetäjä Mums by Sandra-blogin Sandra Ekholm
Kurssin hinta: 45,00 €
(sis. materiaalit ja kirjalliset muistiinpanot)
Kurssin yhteydessä tehdyistä ostoksista saat -10 % alennuksen.
Kurssilaiset valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Kurssille mahtuu 10 henkilöä, minimi 5 osallistujaa.
Ilmoittautumiset: espoo@confetti.fi, josta saat vahvistuksen ja maksu ohjeet.

1 kommentar:

  1. Hej Sandra, kommer du att hålla någon kurs på svenska framöver? Samt i så fall vart?

    MVH, Camilla

    SvaraRadera