Mums by Sandra är namnet på mitt "hemkonditori". Jag bakar på beställning olika sorters kakor och små bakverk i mitt hemkök som är godkänt för tillverkning av kakor. Alla arbeten är unika handarbeten som jag skräddarsyr enligt kundernas önskemål. Jag gör även catering för både små och större fester och sköter om serveringen! Vill du beställa något av mig, ta gärna kontakt med mig på numret 0405737318 eller via e-mail, sandra.ekholm@elisanet.fi, Mums by Sandran suomenkieliset sivut www.facebook.com/mumsbysandra

11.1.15

Gott Nytt År

Gott Nytt År lite försenat! Tack till alla som beställt bakverk av mig 2014! Det har varit ett spännande och mycket roligt år. Jag visste inte riktigt vad jag gav mej in på när jag började Mums by Sandra för ca. ett år sen men det har varit jätte roligt, jag har fått göra så mycket roligt! Tack till alla kunder och alla som följer min blogg och mina facebooksidor! Jag hoppas att 2015 medför många utmaningar, väntar med spänning ;-) På bilden tre sorters macarons: lemon curd, äppel och hallon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar